Bu gıdalar unutkanlığı unutturuyor

Eğer hafızanızının eskisi gibi kuvvetli olmadığını düşünüyorsanız uzmanlar kuruyemiş yemeyi öneriyor

Unutkanlık meydana getiren magnezyum eksikliğine karşı.

Magnezyum eksikliğinden kaynaklanan bu sorundan özellikle badem, fındık ve ceviz gibi yağlı yemişler yiyirek kurtulmak mümkün. Kuruyemişlerin yanı sıra, çikolota, karides ve yeşil yapraklı sebzeler bol miktarda magnezyum içerir.

Fındığın 100 gramında 180 mg magnezyum bulunan kuruyemişler kalsiyim, fosfor ve çinko da içerir. - bugün

teşekkürler.biraz yağlılar cilt için ama yemek lazım...

biraz yağlılıar ama cilt için yinede yemek lazım..teşekkürler...

biraz yağlılıar ama cilt için yinede yemek lazım..teşekkürler...

Peki hocam karidesin hükmü nedir?

kardelen54 kardeşim 2 tane aynı olan mesajı silermisin?internetin azizliğine uğradık sanırım.


Peki hocam karidesin hükmü nedir?

Bende bir Fındık yetiştirici olaraktan şiddetle tavsiye ederim :) bol bol Finduk yiin daa :) her derde deva fındığımızı ne yazıkki reklamını yapamadığımızdan,dışa açamadığımızdan dolayı maliyet fiyatına satıyoruz:(


Sağlık Haberleri