SEVDİĞİN KADAR SEVİLİRSİN…

Her şey sende gizli
Yerin seni çektiği kadar ağırsın
Kanatların çırpındığı kadar hafif
Kalbinin attığı kadar canlısın
Gözlerin uzağı gördüğü kadar genç

Sevdiklerin kadar iyisin
Nefret ettiklerin kadar kötü
Ne renk olursa olsun kaşın gözün
Karşındakinin gördüğüdür rengin

Yaşadıklarını kar sayma
Yaşadığın kadar yakınsın sonuna
Ne kadar yaşarsan yaşa
Sevdiğin kadardır ömrün

Gülebildiğin kadar mutlusun üzülme
Bil ki ağladığın kadar güleceksin
Sakın bitti sanma her şeyi
Sevdiğin kadar sevileceksin
Güneşin doğuşundadır doğanın sana verdiği değer
Ve karşındakine değer verdiğin kadar insansın
Bir gün yalan söyleyeceksen eğer
Bırak karşındaki sana güvendiği kadar inansın

Ay ışığındadır sevgiliye duyulan hasret
Ve sevgiline hasret kaldığın kadar ona yakınsın
Unutma yağmurun yağdığı kadar ıslaksın
Güneşin seni ısıttığı kadar sıcak

Kendini yalnız hissettiğin kadar yalnızsın
Ve güçlü hissettiğin kadar güçlü
Kendini güzel hissettiğin kadar güzelsin
İşte budur hayat!
İşte budur yaşamak bunu hatırladığın kadar yaşarsın
Bunu unuttuğunda aldığın her nefes kadar üşürsün
Ve karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutulursun

Çiçek sulandığı kadar güzeldir
Kuşlar ötebildiği kadar sevimli
Bebek ağladığı kadar bebektir
Ve her şeyi öğrendiğin kadar bilirsin
Bunu da öğren;
SEVDİĞİN KADAR SEVİLİRSİN

Can YüCEL Sevdiğin Kadar Sevilirsin şiiri

Elinize sağlık kardeşim,merakımı mazur görün lütfen şiir size mi ait?

Can YÜCEL'in şiiri ahuzar :)

bu arada şiir çok güzel...


Elinize sağlık kardeşim,merakımı mazur görün lütfen şiir size mi ait?


can yücele ait güzel bir siir

:)

Teşekkürler kardeşim en sevdiğim şiirlerden biri ...

şiir için teşekkürler şiiri duymuştum ama kime ait olduğunu bilmiyordum. eline sağlık

sevdiğin kadar sevilirsin...bende bu şiiri daha önce okumuştum ve hayran kaldım adeta kendimi buldum şiirde çok teşekkürler piri reis kardeşim ;)

Kendini yalnız hissettiğin kadar yalnızsın
Ve güçlü hissettiğin kadar güçlü
Kendini güzel hissettiğin kadar güzelsin
İşte budur hayat!
İşte budur yaşamak bunu hatırladığın kadar yaşarsın
Bunu unuttuğunda aldığın her nefes kadar üşürsün
Ve karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutulursun


şiir çok güzel ama bu bölüm ayrıca güzel.
tşkler ::)

çok çok güzel bir paylaşım sayın piri reis elinize sağlık...


Can YÜCEL'in şiiri ahuzar :)

bu arada şiir çok güzel...



cevabınız için teşekkür ederim...

Paylaşımınız için Teşekkürler...
Allah Razı Olsun...

çok sevdiğim bir şiir hatırlattığınız için teşk.ler ;)
emeğinize sağlık

Güzel bir siir.. tesekkürler Piri Reis :)

çok güzel bir şiir çok ta severin Can Yücel in şiirlerini
tşklr


..bu şiiri çok severım
forumumuzda bulunması hoşuma gitti
eline saglık kardesım...


Sevdiklerin kadar iyisin
Nefret ettiklerin kadar kötü
Ne renk olursa olsun kaşın gözün
Karşındakinin gördüğüdür rengin

SAĞOL MUHTEREM EFENDİ KARDEŞİM BENİM


Şairlerden şiirler