Bölümler | Kategoriler | Konular | Üye Girişi | İletişim


(AVAMIL)

tesekkurler laleee yazdiklarina 2 tanede ben ilave edeyim.


terahhum icindir,zeydununilfakiru

mevsufun heyetini kesif icindir;elcismuttavilularizulamigu yahtacu ila firagu yesguluhu

mevzulara baktim avamilden hemen hemen butun konular islenmis benimde aklima bu soru geldi ::)

rica ederim sila ;) evet avamil bitti ama yinede devam ederiz burdan yada yeni başlık açılırsa ordan
çok iyi oluyo bu tekrar çünkü
vesile olanlardan allah razı olsun :)


rica ederim sila ;) evet avamil bitti ama yinede devam ederiz burdan yada yeni başlık açılırsa ordan
çok iyi oluyo bu tekrar çünkü
vesile olanlardan allah razı olsun :)


Cümlemizden bilhassa katılanladan razı olsun rabbim...

Ettekrâru ehsen velev kene yüz seksen gabilinden devam edebiliriz...


Cümlemizden bilhassa katılanladan razı olsun rabbim...

Ettekrâru ehsen velev kene yüz seksen gabilinden devam edebiliriz...



öyleyse aklıma ilk gelen soru sıfat ve mevsuf kaç yerde birbirine mutabakat ederler?


Cümlemizden bilhassa katılanladan razı olsun rabbim...

Ettekrâru ehsen velev kene yüz seksen gabilinden devam edebiliriz...



tekrara çok ihtiyacımız var bu kitapları tekrar hatırlamamız lazım :'( misalleriyle paylaşsak olmazmı...sohbetmz gelişir büyüklerimiz öyle buyuruyor "avamil okuyan sohbet anlatabilir"

Çok zaman geçmiş. Beni ilgilendiren soruma cevap alırsam çok memnun olurum. Amile semai ni için ''semai'' ve amile kıyasi ni için ''kıyasi'' olarak isimlendirilmiş? Teşekkürler.

öyleyse aklıma ilk gelen soru sıfat ve mevsuf kaç yerde birbirine mutabakat ederler?



10 yerde mutabakat etmesi lazım

Çok zaman geçmiş. Beni ilgilendiren soruma cevap alırsam çok memnun olurum. Amile semai ni için ''semai'' ve amile kıyasi ni için ''kıyasi'' olarak isimlendirilmiş? Teşekkürler.



s.a. uzun zaman oldu . Maillerimi kontrol ederken rastladım suale. Hoş oldu:)

yanlış bişey söylemek istemem. teferruatlı cevap vermek için bi geriye dönüp bakmam gerekecek. fakat malumunuz semai her hangi bir kural olmaksızın araptan işitilen anlamına gelir. semai amillere bu sebeple bu isim verilmiş.
kıyasi amiller ise ya fiiil ve ya fiile benzetilen, fiile kıyaslanan amillerdir. amil olmaları için geçerli bir nedenleri (Fiile benzerlik) vardır. bu sebeple kıyasi denmiştir. umarım hata etmemişimdir. Tekrar araştırıp döneceğim:)


Avamil

MollaCami.Com