Bölümler | Kategoriler | Konular | Üye Girişi | İletişim
Şia mezhebine ait eserlerden Şiilerin temel inançları
1979 İranâdaki Humeyni devrimi ile aslında Müslümanlar arasında vahdetin temin edildiği, Sünni-Şii arasında farkın olmadığı gibi sloganlar ile tüm dünyada sahte bir birliktelik rüzgarları estirildi.
Oysa başta Humeyni olmak üzere hiçbir Şii alimin, düşüncesini şekillendiren temel mezhep eserlerini, alimlerini ve kitaplarını inkar ettiğini, bunların içeriğini kabul etmediğini, yeni bir şey getirdiğini hiç kimse söyleyemez.
Şia mezhebine ait eserlerden Şiilerin temel inançları
1. Hz. Peygamberin (sav) vefatından sonra üç kişi hariç herkes İslamâı reddetti: Mikdad, Ebu Zer ve Selman-ı Farisi! (Kurâan-ı Mecid, Makbul HüseyinDehlevi, Sayfa 134)
2. Tüm imamlar makam ve mertebe olarak Hz. Muhammed (sav)âe denktirler.(Usûl-u Kâfi, Cilt 1, Sayfa: 270)
3. Gerçek Kurâan-ı Kerimâde 17.000 ayet vardır! (el Şafi, Cilt 2, Sayfa 616)
4. Sahabe-i Kirâm (ra) Hz. Aliânin (ra) ilahi hakkını (vilayet) inkar ederek kafir olmuşlardır. İlk üç halife ve diğer Sahabeler vilayeti kabul etmeyerek kafir olmuşlardır.
(Bu sapkın düşünce Selahaddin Özgündüzâün başını çektiği Zeynebiye dahil diğer Türkiyeâdeki Şii-Caferilerin tıpkı diğer mezhepdaşları gibi en temel inanç esaslarından bir tanesidir. En temel başvuru kitapları olan Usûl-u Kâfi adlı eser internet taraması ile Türkçesine ulaşılabilecek içinde binlerce sapkın, uydurma, bidat ve çirkin ithamlar ve hakeret içeren bilgiler yer almaktadır. Bunlara ait sitelerdeki dini içerikli makalelerin herhangi birisine veya Caferiyol adlı dergilerine bakıldığında referans verdikleri kitapların en başında usûl kitaplarının baştacı olan el Kafi gelmektedir. İşte bu bidat fırkasının düşüncesi yine aynı kitabın 420. Sayfasında yer almaktadır. Farklı basımlarda doğal olarak sayfa sayıları değişiklik arz edebilir.)
5. Allah ile Ali arasında farklılık. (Cilaâul-Uyûn, Cilt 2, Sayfa 66)
6. Bizler Allahâın nazarında kullarının gözleriyiz ve tüm insanlık için nihai otoriteyiz. (Usûl-u Kâfi, Cilt 1, Sayfa 145)
7. Kurâan-ı Kerimâin tam bilgisine İmamlar hariç kimse sahip değildir. (Usûl-uKâfi, 1, Sayfa 228)
8. âBidatâ; Allah (cc) haşa yalan söylüyor. (Türkiyeâdeki Şii Caferiler de dahil tüm Şiilerin en temel eseri olan Usûl-u Kâfi,Cilt 1, Sayfa 148)
9. Hz. Ebubekir (r.a) öldüğü sırada kelimeyi (şehadet) söyleyemedi! (Israr-ı Muhammed, Sayfa 211)
10. Kaimimiz (12. İmam) kalktığında, Humira (Hz. Ayşe) mezarından kaldırılacak ve Muhammedin (sav) kızı Fatımaânın intikamını almak için kırbaçlanarak cezasını çekecek. (el Şafi, Cilt 2, Sayfa 108)
(Aslında nerdeyse tüm Şiilerin, aliminden avamına kadar Hz. Ayşe(ra)âye karşı taşıdıkları nefret, kin ve çirkin ithamları gayet iyi biliniyor. Tıpkı İfk hadisesi sırasında olduğu gibi ve günümüzdeki İslam düşmanları ve Şarkiyatçı literatürüyle paralel bir zihniyetin izdüşümü Şiilerin bu bakışaçısı)
11. Ali İlahtır! (Cilaâul-Uyûn, Cilt 2, Sayfa 66)
12. Allah (cc)âın (varlığının hücceti) bilinmesinin yolu İmam olmaksızın tesis edilemez. (Usûl-u Kâfi, Cilt 1, Sayfa 177)
13. Sarhoş Hulafa-i Raşidin için Kurâanâda değişiklik yapılmıştır. (KurâanTercümesi, Makbul Hüseyin Dehlevi, Sayfa 479)
14. Şeytan camide Ebu Bekirâe sadakat yemini edenlerin birincisiydi. (Israr-ı Muhammed, Sayfa 30)
15. Hz. Muhammed (sav)âi hanımları olan Hz. Ayşe (ra) ile Hz. Hafsa (ra)ânın zehirlediği iftirasını atmaları. (Cilaâul-Uyûn, Sayfa 118)
16. İmamlar İlahtır. (Cilaâul-Uyûn, Cilt 2, Sayfa 85)
17. İmam ölüm saatini bilir ve ölümü onun kontrolü altındadır! (Şiilerin en muteber kitabı Usâul el Kâfi, Cilt 1, Sayfa 258)
18. Pakistan hakiki Kurâan-ı Kerimâde bahsedilmiştir, şimdiki Kurâan anlamsızdır. (Hazar Tümhari Das Hamari, Sayfa 554)
19. Hz. Ömer (ra)âin kafirliği hakkında şüpheye düşmek küfürdür! (Cilaâul-Uyûn, Sayfa 63)
20. Abdullah İbni Sebe İmametâin zorunlu olduğunu savundu ve Hz. Ali(ra)ânin gerçek ilah olduğunu iddia etti. (Envar-ı Nuâmaniye, Cilt 2, Sayfa234)
21. Şiilere göre hiçbir şey İmamlardan gizli kalamaz ve onlar geçmiş, mevcud ve gelecek zamanın tam bir bilgisine sahiptirler. (Usûl-u Kâfi, Cilt 1, Sayfa260)
22. Kurâan dört kısımda indirilmişken şimdiki Kurâan üç kısımdan oluşmaktadır. (Şia Aur Tahrif-i Kurâan, Sayfa 62)
23. Hz. Ali (ra)âin ilk halife olduğunu inkar edenler kafirlerdir. (Envar-ıNuâmaniye, Cilt 3, Sayfa 264)
24. Hz. Ayşe (ra) kafir bir kadındı. (Hayatâul Kulûb, Cilt 2, Sayfa 726)
25. Bizler halifesi Ebubekir olan ne Allahâı ne de Peygamberi kabul etmeyiz! (Envâr-ı Nuâmaniye, Cilt 2, Sayfa 278)
26. İmam Peygamberin (as) sahip olduğundan daha fazlasına sahiptir. (Usûl-uKâfi, Cilt 1, Sayfa 388)
27. Şimdiki Kurâan kısaltılmışken Gerçek Kurâan İmam Mehdi tarafından muhafaza edilmektedir. (Hazaar Tumhari Das Hamari, Sayfa 553)
28. Ebu Bekir ve Ömer Şeytanâdan daha fazla zorbaydılar. (Hakkul Yakîn,Sayfa 509)
29. İmam Mehdi (12. İmam) Ayşeâyi (ra) soyarak cezalandıracaktır. (HayatâulKulûb, Cilt 2, Sayfa 901)
30. Farklı bir şehadetin kabul edilmesi (Usûl-i Şeriat fi Akaidul Şiâ, Sayfa423)
31. İmamâın hareketlerine ağlamak ve gizli tutmak Cihaddır. (Usûl-u Kâfi,Cilt 2, Sayfa 226)
32. Şeyheyhn (Hz. Ebubekir ile Hz. Ömer kast ediliyor) Hz Ali (ra)tarafından derlenen Kurâan-ı kabul etmediler! (Faslul-Hitab, Sayfa 44)
33. Hz. Ebubekir ile Hz. Ömer (ra) cehennemin yedi kapısı arasındadırlar.(Hakkul Yakîn, Sayfa 500)
34. Hz. Ayşe ve Hz. Hafsa (ra) münafık ve kafir kadınlardı! (Hayatâul-Kulûb,Cilt 2, Sayfa 900)
35. Kelime-i Tayyibeânin değiştirilmesini kabul etmeleri (Şii Mezhebi HakHai, Cilt 2, Sayfa 57)
36. Şiilerin (yanılmaz) 14 İmamı, kainatın efendileri tüm Peygamberler ve Meleklerin kutsiyetine saygısızlık etmektedirler. (Cilââul-Uyûn, Cilt 2, Sayfa29)
37. Kurâan bir keçi tarafından yendi. (Min Kitabul Burhan Fi TefsirâulKurâan, Sayfa 38)
38. İmam Mehdi, Şeyheyhin (Hz. Ebubekir ile Hz. Ömer Efendilerimiz) mezarlarının kazılarak ölü cesetlerini çıkartacak, onları diriltecek ve cezalandıracaktır. (Hakkul Yakin, Sayfa 371)
39. âAyşe bir münafıktı!â (Hayatul Kulûb, Sayfa 867)
(Şiilerin enbariz Ehli Beyt düşmanlığı, zira bu sakat mantık Hz. Muhammed (sav)âin mübarek eşlerini ailesinden saymayacak, Hz. Fatıma (ra) ve onun soyundan gelenleri Ehli Beyt sayacak!)
40. Hz. Aliâden (ra) yardım dilemek bir şirk olmayıp Hz. Peygamberin (sav)âin yoludur! (Hathi Kay Daant Khanay Kay Aur Dikhanay Kay Aur, Cilt 2,Sayfa 41)
41. İmam Mehdi tüm Sünni alimleri katledecek. (Hakkul Yakîn, Sayfa 527)
(Bu sebeple olsa gerek ki Rafizi İranâın desteklediği ve meşhur Şii merciiyetlerin fetva verdiği Şii terör şebekeleri Irakâta dünyanın en meşhurları olan yüzlerce Ehli Sünnet alimlerini kaçırdı, işkence etti ve katletti. Halen işbirlikçi Şii Irak Hükümetine, milis örgütlere ait gizli-açık cezaevlerinde ve merkezlerde çok sayıda Sünni alim, imam, hatip, önde gelen ve mazlum Iraklılar tutulmaya devam etmektedir.)
42. Kurâan-ı Kerimâi başlıca derleyenler tahrif edilmiş, bozulmuş ve kötüye kullanılmış Kurâan-ı Kerimâi aktardılar. (El İhticac, Sayfa 257)
43. Ebubekir, Ömer, Osman ve Muaviye tıpkı put gibidirler, onlar Allahâın tüm yaratıklarının en kötüsüdürler. (Hakkul Yakin, Sayfa 519)
(Türkiyeâde 1990âlarda her ne kadar ilk üç halifeye cesaret edilmesede sahabe Hz. Muaviye (ra)âye yönelik İrancı radikal ve çevirilerle yetişen bir güruhun çirkin hareketleri ve saldırıları aslında bilmedikleri, temelde Şiilerin düşünce dünyasında derin yer edinenen bu tür menfur esaslara dayanmaktadır.)
44. Aişe (Hz. Peygamberin -sav- eşleri) alenen terbiyesizlik işlemiştir. (Kuran-ı Mecid, Makbul Hüseyin Dehlevi, Sayfa 840)
(Bu aşağılık iftira Resulullah â sav- döneminde Yahudiler ve İslam düşmanları tarafından yapılırken kurulduğu günden bu yana Şiiler nezdinde hiç değişmeden aynı melâunlukla dillendiriliyor oluşu mezkur güruhlarla aynı dünyanın insanları olduğunu da gözler önüne sermektedir. Tabi modernist ilahiyatçılar ve köksüz oluşumların da Hz. Ayşe (ra) mevzubahis olduğunda aynı ebter ağacın dallarıoldukları gözlerden kaçmıyor.)
45. Aliyyun Veliyullah demeksizin kelime-i tayyibe yanlıştır. (Şia MezhebHak Hai, Sayfa 2)
(Yani kelime-i şehadet getirince veya kelime-i tevhid getirence bir Müslüman oraya buraya uyduruk Şii mezhebinin icbar kıldığı, dinde yeri olmayan şeyleri söyleyecek!)
46. Ebubekir ve Ömer Şeytanâın takipçileriydi! (Kurâan-ı Mecid, MakbulHüseyin Dehlevi, Sayfa 674)
47. Allah (cc) mutlu olduğunda Farsça konuşmaya başlar, kızdığında ise Arapça konuşur! (Tarihul İslam, Sayfa 163)
48. Kurâan-ı Kerimâde fahşa (kötülük) Ebubekirâi, munkir Ömerâi, baği (isyankar) Osmanâı kast etmektedir. (Kurâan-ı Mecid, Makbul Hüseyin Dehlevi,Sayfa 551)
Bu kadar delilden sonra birisinin çıkıp şiilerin Müslüman olduğunu söylemesi o kişiyi ancak kafir yapar.
"Kim kafire kafir demezse kendisi kafir olur."
İmamı Azam Ebu Hanife (Rah.a)
Kaynak: Ehl-i Sünnet Kalesi
güzel bir derleme olmuş
teşekkürler
Aliyyen veliyyullah dır
İslamın ve İmanın ŞARTLARI Bellidir bunun dışına çıkılmadıkça kimse KAFİR olmaz ve kimse ona KAFİR diyemez , derse ki kendisi DİNDEN,iMANDAN çıkar...
Aliyyen veliyyullah dır
Peki ya ebubekir , ömer ve osman nedir?
ONLARDA VELLÜYYULLAHDIR niye böyle şeyleri İHTİLAF ve DÜŞMANLIK Mevzuu edip de Ümmeti FESADA veriyorsun bre GAFİL.
Allah cc Kuranı Kerimde bizlere ve Paygamberi zişana MEZHEP önermedi bre GAFİLİN önde gideni.
MEZHEPLER elbette ki Gereklidir AMA DİN değildir ..
Sen ve senin gibiler Düşman Ümmeti YOK etmeye ve Bir Birine Düşürmeye çalışırken yanan ATEŞE BENZİN DÖKEREK Kafirlere HİZMET EDİYORSUN ...GAFİL..
SEN KİMSİN,? NECİSİN ? NEYE HİZMET EDERSİN ?
BERABERLİĞE çağırmak ve BÜTÜNLEŞMEYE DAVET var iken NEDİR SENİN BU fitneciliğin ve fesatçılığın ?
SEN NE İSTİYORSUN DERDİN NEDİR ?
Yoksa sende Müslüm Gündüz PAPAZI ve Ali Kalkancılar gibi PİYONMUSUN?
Adamlar veliliği geçmiş. Ali Allah diyorlar. Allah'a şirk koşuyorlar. Müslümanlık nerede kalmış? Gerisi boş laf boş çırpınış. Hakikat ortada. Üstelik bu yeni bir şey de değil. Yüzyıllardır gelen bozuk inanç bu.
Adamlar veliliği geçmiş. Ali Allah diyorlar. Allah'a şirk koşuyorlar. Müslümanlık nerede kalmış? Gerisi boş laf boş çırpınış. Hakikat ortada. Üstelik bu yeni bir şey de değil. Yüzyıllardır gelen bozuk inanç bu.
öyle diyen ve düşünen elbette ki Külliyyen KAFİRDİR fakat Şiiler Namaz kılıyor, kuran okuyor, gusul abdesti ve namaz abdesri alıyor, Hacca gidiyor..İslamın ve İmanın Şartlarını yerine getiriyorlar.. VEBAL ALTINA GİRİYORSUN GENELLEME YAPARAK senin dediklerin Türkiyede ki ALİSİZ ALEVİLERDİR..
Şia'nın Zeydiyye fırkası hariç hepsi Hazret-i Ali'yi ilah kabul ediyorlar.
İnanç asıl, ibadet fer'îdir. İnançta bir eksiklik varsa, ibadetin hiçbir kıymeti kalmaz. İsterse hiç nefes almadan 60 yıl namaz kılsın.
sen KAFAYI YEMİŞSİN yazık...
hadi ne varsa halin göresin
ASHABIMI KÖTÜLEYENE ALLAH LANET ETSİN!
''Ashabım için kötü söylemeyin, Ashabıma sövmeyin, Ashabımı kötüleyen ve sövene Allah-ü Teala lanet etsin! Allah-ü Teala beni seçti, benim için Ashabımı seçti. Ashabımı bana yardımcı ve akraba eyledi. Yakında ahir zamanda bir kısım insanlar gelir ki, Ashabımda kusur söylerler. Dikkat edin! Öyleleri ile yiyip içmeyiniz. Dikkat ediniz! Onlarla evlenmeyiniz. (Kız alıp vermeyiniz.) Dikkat ediniz! Onlarla namaz kılmayınız, onların namazını kılmayınız! Onlara Hakk'ın laneti inmiştir. Ashabım gökteki yıldızlar gibidir. Hangisine uyarsanız, sözünü alırsanız hidayete ermiş ve doğru yolu bulmuş olursunuz. Benim Ashabımdan bir yerde vefat eden kimse, orada bulunanlara şefaatçi olur."
Hadis-i şerif; Gunyetü’t-Talibin, Abdülkadir Geylani, sayfa 116-117
sen KAFAYI YEMİŞSİN yazık...
hadi ne varsa halin göresin
Rasulullah s.a.v.'ın emirlerine göre hareket edip Ashabına sövenlere onun istediği gibi yaklaştığım için sana göre kafayı yemiş olabilirim.
Sen Rasulullah'ın apaçık emirlerine muhalefet edip Ashabına sövenleri baş tacı ettiğin için kafan çok sağlam olmalı.
"Fitneler, bidatlar meydana çıkıp ASHABIMA DİL UZATILDIĞI zaman, doğruyu bilen bildiğini herkese bildirsin!
Eğer bildirmezse, Allah ve meleklerin ve bütün insanların laneti onun üzerine olsun!
Allah bu âlimin (hakkı gizleyen alimin) ne farzlarını ne nafile ibadetlerini kabul etmez."
Hadis-i şerif, Redd-i Revafid, İmam-ı Rabbani
mevladi tam bir şii aşığı sonuç bu :)
nedeni ise amerikaya kafa tutuyor olması :) usame bin laden sunni mesela hem de amerikaya tam kafa tutmuştu acaba merak ediyorum onada aşık mıdır?
Şia'nın Zeydiyye fırkası hariç hepsi Hazret-i Ali'yi ilah kabul ediyorlar.
Siilerin cogu böyle degildir.
Sia'nin ana kollarindan Caferi mezhebi örnegin asla böyle birseyi kabul etmez...en azindan biz böyle birseyin varligindan haberdar degiliz. Tanidigimiz caferilerle aramizda itikati farklilik mevcuttur fakat hicbirinden hasa Hazreti Ali'yi ilah kabul ettiklerine dair bir ifade veya emare görmedim.
Siia'nin gulat kismi böyledir...ki zaten diger kollarida gulat hakkinda dinden cikmislardir derler.
O konulara da geleceğim hocam :) İmam-ı Rabbani Hazretlerinin reddiyesini o konuları sonuna kadar aydınlatmak için paylaşıyorum.
İmam-ı Rabbani iftira attı denilemez artık herhalde :)
estgfrl....
Caferi mezhebinden tandiklarimiz vardir.
Hicbiri Ali Ilahtir demedi....biz böyle bir sey bilmiyoruz.
Varsa Imami Rabbani hazretlerinin bir mektubu Caferiyye hakkinda paylasin bizde istifade edelim.
mevladi ... okadar herseyi kabul eden bi yapim yoktur herseye temkinli davranirim bunu burda paylasilan adnan oktar konusunda yaklasimindan bile anliyabilirsin...sia konusunda bir farklilik soz konusu yani nasi anlatsam ashab konusunda bi ayrilma var....bu ayrilmada ince seyler var bunu anlamani isterdim... millete de lutfen kafayi yemis deme ....saygini yitirme