Bölümler | Kategoriler | Konular | Üye Girişi | İletişim


Alışveriş sırasında bir sorunla karşılaşmamız durumunda..

1. Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri: 80 il merkezinde Sanayi ve Ticaret İl Müdürlükleri ve ilçelerde kaymakamlıklar bünyesinde faaliyettedir.

2. İllerde Sanayi ve Ticaret Müdürlükleri

3. T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı. Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü

4. Tüketici Sorunlarına bakmakla görevli Asliye Hukuk veya Ticaret Mahkemeleri

5. Tüketicinin korunmasına yönelik faaliyet gösteren dernek veya vakıflar.

gibi kurumlara başvurabiliriz..

Alış verişe gelince tatilde düğünümüz vardı.Yakınım bir kıyafet almış düğünde giymek için.Sonrası pantolonunda sorun çıkınca bunları iade edip orda beğendiği abiye bir takımla üstüne parasını verip değişmek istedik.Zira mağaza camında abiyelerde büyük indirim yazmışlardı.nerdeyse fiyatı yarı yarıya düşmüştü.Bize cazip geldi bu lakin mağaza görevlisi eğer değişim yaparsanız abiyeyi indirimsiz fiyatıyla alabilirsiniz aksini kabul edemem deyişi çok mansızdı.bu işleri yabancısı olmadığımı üstüne farkını cereceğimizi aldığımız kıyafet kulanılmadı iade alınmasının tüketici hakkı olduğunu adama uygun bir dille anlatmaya çalıştık.ama adam baya bir inatçı çıktı.

Saygısız davranışları beni rahatsız edince mağazayı terkedip oranın esnaflarından bir akrabamızın yanına gidip durumu anlattık.Hemen telefon açtı yaptığının yanlışlığını anlattı ve daha fazla kabalaşacağı takdirde tüketici haklarına başvuracağını söyledi.Esnaf çevresinde itibarı zedeleneceğinden adam korktu sanırım.
Haksızlıklar kaşısında boyun büküp prim vermektense hakkımızı sonna kadar aramak her tüketicinin hakkıdır.

Başlığımıza cok guzel bır örnek oldu sevgılı asude kardeşim.

Müşterileri magdur duruma dusuren yada haksızlık eden br cok tuccar olabılıryor.

Hakkımızı savunmamız bızden sonrakı musterı magdurıyetınıde azaltacaktır..

Yorumunuz ıcın teşekkurler..

teşekkürler zambak kardeşim..

İLginize ben teşekkur ederım prof kardeşim

teşekkürler zambak kardeşim. pek hala tüccarı çileden çıkaran müşteriyi nereye şikayet edeceğiz ;D


teşekkürler zambak kardeşim. pek hala tüccarı çileden çıkaran müşteriyi nereye şikayet edeceğiz ;D


Müşteri velinimettir.
Müşteri her zaman haklıdır dermişim :D :D
la havle çekicen kardeş ;D

:D ya da haklı sızsenız mollamızın adını verın aktarcı kardeşim ::) ;)

teşekkür ederim kardeşlerim tavsiyelerinizi uygulamaya başlıyacağım inşallah. bakalım nasıl sonuç alacam

HZ ALLAH hayırlı musterılerle karsılastırsın ıns..hayırlı musterı uyelerimizide beklerız.. :) :)

yorumlarınız ıcın teşekkurler

inşallah zambak kardeşim. güvendiğim müşterilerime forumumuzdan bahsediyorum inşallah


Alış Veriş Bölümü

MollaCami.Com