Bölümler | Kategoriler | Konular | Üye Girişi | İletişim


Çok faydalı 4 bilgi

Çok faydalı 4 bilgi;
>
>
>
>ULUSLARARASI ACİL NUMARA: 112
Eğer telefonunuz kapsama alanı dışıdaysa ve
>acil bir durum var ise, 112'yi çevirin. Varolan herhangi bir network
>bulunup, yardım isteyebilirsiniz. Daha enteresanı, tuş takımınız kilitli
>olsa dahi, 112 çevrilebilir.
>
> EĞER UZAKTAN KUMANDALI ARAÇ ANAHTARINIZI ARACINIZDA KİLİTLİ UNUTURSANIZ :
Aracinizin yedek anahtari baska birinde varsa, aradaki mesafe
>ne olursa olsun, o kisiyi cep telefonunuzla arayin. Aracinizin kapisina 25-
>30 cm uzakta cep telefonunuzu tutun, karsi taraf da yedek anahtarin acma
>dugmesine(cep telefonuna yakin bir mesafede tutarak) basin. Kapiniz
>acilacaktir ve Bagaj icin de gecerlidir .
>
> GİZLİ PİL GÜCÜ :
Eger cep telefonunuzun pil seviyesi çok düsükse ve acil bir
>telefon bekliyorsaniz; Nokialar, rezerve pile sahiptir. *3370# tuslarına
>basarak, telefonunuzu, rezerv pille çalisir hale getirebilirsiniz.
>Cihaziniz pil seviyesinde %50 artis gösterecek ve telefonunuzu sarj
>ettiginizde, rezerv piliniz de tekrar dolacaktır.
>
> 444 0 911
Turkiye'deki tum hastaneler ayni numarada birlesti.Acil
>durumlarda 444 0 911 numarali telefon hattini arayan vatandaslar, en yakin
>hastaneye en hizli sekilde ulasabilecek, ilgili hastaneden ambulans aninda
>yola cikacak.Cep telefonundan aranma durumunda ise oturulan sehrin alan
>kodu ile birlikte 444 0 911 numaralı hat aranacak. Ornegin cep telefonundan
>(0212) 444 0 911 numarayi arayan vatandas, Istanbul'da, kendisinin
>bulundugu noktaya en yakin hastaneye en hizli sekilde ulasabilecek.Sabit
>telefonla aramada ise herhangi bir kod cevirmeden direkt 444 0 911
>aranacak. Bu telefon arandiginda kisiye en yakın hastaneden ambulans olay
>yerine gönderilecek.
>
> ihtiyacınız olmaması dileğiyle...

paylaşım için teşekkürler ALLAH razı olsun..
inşaallah ihtiyacımız olmaz..


paylaşım için teşekkürler ALLAH razı olsun..
inşaallah ihtiyacımız olmaz..


paylaşım için teşekkürler ALLAH razı olsun..
inşaallah ihtiyacımız olmaz..

ihtiyacınız olmaması dileğiyle...


amin...

yine de güzel bilgiler...

Güzel,teşekkürler :)

Mobil numara taşınabilirliği konusunda paralel çalışmalar yürüten Vodafone ve Avea, ortak bir açıklama yaparak cep telefonu kullanıcılarını uyardı

Mobil numara taşınabilirliği konusunda paralel çalışmalar yürüten Vodafone ve Avea, ''uygulamanın devreye gireceği 9 Kasımdan itibaren aramalarda abonenin numarasını değiştirmeden operatör değiştirdiğini belirtecek ikazın uyarı tonu ile yapılmasının çok daha faydalı ve kullanıcı dostu olduğu'' yönünde ortak açıklama yaptı.

Konuya ilişkin yapılan yazılı açıklamada, ''Numara taşınabilirliğinin, yıllardır kullandıkları numaraları değiştirmeden operatör değiştirmek isteyen tüketicileri özgürleştirecek, böylece sektörde eşit koşullarda rekabetin önünü açacak bir uygulama olduğunu'' belirten Vodafone Türkiye Kurumsal İletişim ve Regülasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Alp Sevindik, şunları ifade etti:

''Numara taşınabilirliğinin devreye alınacağı 9 Kasımdan itibaren çağrı başlatan kişi, önceden kendi operatöründe olup daha sonra başka operatöre geçen aboneleri aradığında, şebeke dışı arama yaptığını ifade eden özel bir ton duyacaktır. Vodafone olarak, uygulamanın başlamasından önce tüketicileri bilgilendirmek için, 'numara taşındı' uyarı tonunu şimdiden web sitemizde yayımlamaya başladık. Uyarı tonunu bazı kurumların önerdiği gibi sözlü anonsa çevirmek, aboneleri kısa sürede rahatsız edecek ve doğrudan tüketici yararı için geliştirilen numara taşınabilirliğini daha doğmadan öldürecek önemli bir engeldir.''

Avrupa Birliğinde yaklaşık 10 yıldır uygulanan, ülkemizde de heyecanla beklenen numara taşınabilirliğinin doğal bir tüketici hakkı olduğunu vurgulayan Avea Regülasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cengiz Anık da açıklamada, Sevindik'in görüşlerini paylaştığını dile getirerek, şunları kaydetti:

''Son dönemde numara taşınabilirliği uygulamasıyla taşınacak numaraların hangi operatörde olduğunun müşteriler tarafından nasıl algılanabileceği konusunda bir bilgilendirme yapma ihtiyacı duyduk.

Telekomünikasyon Kurumunun belirlemiş olduğu yönteme göre, daha önce kendisiyle aynı operatörü kullanan, ancak başka bir operatöre geçen aboneleri arayan kullanıcıların, aynı operatörden bir numara ile konuştuğu yanılgısını yaşamamaları için, arayanlar özel bir ton ile bilgilendirecek. Bu ton son derece ayırt edici bir alarm niteliğinde ve oldukça etkin bir yöntem. Zaten dünya örneklerine baktığımızda da bunun tercih edilen yöntem olduğunu görmekteyiz. Bunu merak eden aboneler bu tonu web sitemizden dinleyebilirler.''

Açıklamada, Sevindik ve Anık'ın, numara taşınabilirliği ile birlikte sektörde başlayacak yeni dönemde atılması gereken asıl adımın, ''hakim operatörün şebeke içi-şebeke dışı görüşmeler arasında uyguladığı yüksek fiyat farkının, diğer operatörleri tercih eden yaklaşık 30 milyon kullanıcıyı daha fazla mağdur etmeyecek şekilde giderilmesi'' olduğunu vurguladıkları da bildirildi.

AA


Cep Telefonu

MollaCami.Com